یزدفردا:طبق سنوات گذشته و به همت پایگاه شهید قندی شركت مخابرات استان یزد، آیین تجلیل از جانبازان ، آزادگان و ایثارگران این شركت درمحل هتل سنتی باغ مظفر برگزار شد.

این آیین در آستانه فرارسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با حضوررضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، سردار الله دادی فرمانده سپاه الغدیر استان، فرهنگ دوست مدیركل سازمان بنیاد شهید ایثارگران استان، سیفی فرماندار یزد ، پور روستایی معاون فناوری اطلاعات استانداری یزد، مهندس مقوم مدیرعامل شركت مخابرات استان یزد و جمعی از ایثارگران این شركت برگزار شد.



در ابتدای این آیین شاكر فرمانده پایگاه شهید قندی شركت و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ضمن خیرمقدم به حاضران، در گزارشی عملكرد شركت در ارائه خدمت به ایثارگران شركت را بیان و در پایان از كلیه كسانی كه در امر برگزاری این مراسم پایگاه شهید قندی را یاری نمودند تقدیر و تشكر كرد .


در ادامه مهندس مقوم مدیرعامل شركت ضمن خیرمقدم به حاضران و تبریك اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد حضرت قائم (عج) خدمت در یكی از دستگاههای استان كه بیشترین تعداد ایثارگران نثار انقلاب كرده را یكی از افتخارات خود دانست.

وی در ادامه ضمن تشكر از رشادتهای ایثارگران شركت در 8 سال جنگ تحمیلی بر ادامه راه شهدا و امام شهدا تاكید كرد و در پایان در گزارشی مبسوط عملكرد شركت مخابرات استان را بیان نمود.

همچنین در این آیین فرهنگ دوست مدیركل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشكر و قدردانی از برگزار كنندگان این آیین گزارشی از آخرین فعالیتهای صورت گرفته این سازمان در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران استان را بیان نمود.

در پایان و با توجه به میلاد حضرت علی اكبر (ع) و فرارسیدن هفته جوان و براساس پیشنهاد مهندس مقوم مدیرعامل شركت از جوانترین شهید، جوانترین جانبازو جوانترین ایثارگرشركت تجلیل شد.

برهمین اساس، شهید حمزه طباطبایی بعنوان جوانترین شهید شركت، علیرضا فلاح زاده ، جوانترین آ‍زاده و مهدی حیدری بعنوان جوانترین جانباز شركت معرفی شدند كه با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل شد .


                                                                                                                                یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا